Pokud využíváte nástroj pro návrh klíčových slov od Googlu, nejspíš jste si již všimli, že Google spustil novou beta verzi tohoto nástroje...
Správný výběr klíčových slov je základem úspěchu jak optimalizace webu(SEO), tak úspěšné PPC kampaně.
Pro zjištění, co lidé a jako často hledají nebo jaká je konkurence na daná klíčová slova, můžete použít volně dostupné nástroje od Google nebo třeba od Seznam.cz
Naleznete na adrese:
http://search.seznam.cz/stats?collocation=seo
Podrobnější statistiky od Google:
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Starší verze nástroje:
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal?forceLegacy=true
Užitečný nástroj pro zjištění hledanosti klíčových slov v jednotlivých státech a regionech. Je zde znázorněna i časová osa, kde lze třeba snadno zjistit, když je třeba sezóna prodeje určitého výrobku nebo zboží. Stačí si dát porovnat třeba klíčové slovvo "dárky" - ke konci roku jasně dominuje, proč asi...:)